söndag 2 maj 2010

Helgen..

Jaha så va årets valborg avklarat.. Kom hem från jobbet o satte mig me en bok.. Lånat tredje twilightboken o ja e för nyfiken för mitt eget bästa så läste klart hela boken på en gång.. Efter boken va de bara att krypa ner i sängen o sova.. Det måste ha varit den konstigaste valborg nånsin. Hur ofta händer de att ja sätter mig för att läsa o sen sova när de finns en anledning att festa.. Haha.. Jaja de va säkert nyttigt iaf..
Idá va vi ute me hundarna i vanlig ordning.. den som va mest på G o busade o sprang som en tosing va Gisse.. O hon ska föreställa sig vara tio år.. Dom e roliga dom där djuren.. Men nu sover hon som en sten med halva tungan hängande utanför munnen..

Saknar min Lova-kisse.. Vill att hon ska komma hem nu..

2 kommentarer:

  1. Är du alkoholist?
    Nu har du varit lite seg med inläggen och jag väntar på fler....

    Har dessutom hört att du har en syrra med en kanonsnygg hund! Inga bilder på den??

    SvaraRadera
  2. Skit ner dig Emma.. Tänkte ja skulle lägga ut en bild på Rocco me faktiskt. så småningom.. =oP

    SvaraRadera