fredag 18 juni 2010

Älskade mamma..


Ligger med mensvärk igen.. Den kommer som på beställning varje månad.. Så har legat i soffan hela dan o haft tid att glo igenom datorn lite.. hittade denna bilden på mamma när vi samlat ihop alla våra hundar o placerat henne mitt ibland dom. Tycker den e så söt så va bara tvungen att lägga ut den.. Dessutom saknar ja mamma nåt fruktansvärt ibland.. Jag hoppas att hon kommer hit på midsommar o myser.. Saknar mina syskon me som ja inte träffat på ett bra tag nu.. Men snart e de semester o då får ja försöka ta mig hem te Markaryd o hälsa på lite..

All min kärlek till er, Allra käraste familj.. Ni betyder oerhört mycke..

1 kommentar:

  1. Naaaw!!!!

    Vi älskar dig också lilla Lina :o) (det skrev du i och för sig inte, men det skiter jag i)

    Saknar dig massor och längtar tills du kommer hem!!

    Puss puss o kram kram!!!!

    SvaraRadera